Jakie rodzaje wiadomości powinieneś
wysyłać do swoich odbiorców?
Powinieneś wysyłać kampanie e-mail, które mają sens dla Twojej firmy.
Dlatego zapewniamy Ci najwyższą kontrolę nad Twoimi kampaniami.



Wysyłka do wszystkich
Wysyłane w oparciu o akcję
Wysyłki dedykowane
Czasami potrzebujesz skontaktować się ze wszystkimi jednorazowo. Wysyłaj jednorazowe kampanie do każdego z Twoich list.
E-maile wysyłane w oparciu o zakup, wizytę strony lub inne zaangażowanie. Wysyłaj automatyczne wiadomości w momencie gdy klient jest najbardziej zainteresowany.
Bądź pewny, że właściwa wiadomość dotrze do właściwej osoby. Podziel swoich odbiorców na dowolne segmenty i wysyłaj im spersonalizowane treści.



Autoresponder
Tunele sprzedażowe
Zaplanowane wysyłki
Bądź w kontakcie z potencjalnym klientem od razu. Wysyłaj wiadomości powitalne, serię wiadomości powitalnych lub dostarczaj natychmiastowo obiecany bezpłatny materiał.
Sprzedawaj więcej przy pomocy e-maili. Ustaw swoje automatyzacje, które będą zamieniać zainteresowanych w klientów.
Planuj e-maile na konkretne daty. Idealne na wydarzenia, święta, urodziny i dla zespołów sprzedażowych.
Wysyłaj dokładnie to, co klient
chce zobaczyć w danym momencie
Co się wydarzy gdy zechcesz wysłać inne wiadomości do innych odbiorców? Segmentacja i dynamiczna treść ułatwi Ci spersonalizowanie wiadomości i wysłanie jej do właściwej osoby.


E-mail marketing, który jest spersonalizowany i dopasowany do potrzeb klienta
Personalizuj swoje wiadomości e-mail w oparciu o informacje, które masz. Jeśli będziesz wysyłał dokładnie to, co klient chciałby zobaczyć, odbierze Twoją wiadomość bardzo personalnie i z pewnością bardziej się zaangażuje.
Sprawdź co działa i testuj co zadziała jeszcze lepiej
Raporty pomogą Ci sprawdzić, które wiadomości lepiej działają i które dają Ci lepsze efekty. Po wybraniu najlepszych wiadomości możesz dodatkowo uruchomić testy, które sprawią, że będziesz miał jeszcze więcej otwarć, kliknięć i zakupów.

Przygotowaliśmy dla Ciebie
gotowe szablony wiadomości
Z wbudowanymi 25 szablonami gotowych wiadomości wystarczy,
że podmienisz słowa i obrazki na te, które pasują do Twojego biznesu.
