Automatyzacja zajmuje się tym
na co nikt nie chce tracić czasu
Marketing Automation zadba o wszystkie szczegóły podczas
gdy Ty będziesz mógł skupić się na rzeczach, które lubisz robić.



Automatyzuj
Znaj swoje liczby
Oznaczaj kontakty
Spraw by wiele rzeczy w Twoim marketingu działo się automatycznie, w oparciu o akcje konkretnych użytkowników.
Dzięki zaawansowanym raportom mierz swoje działania marketingowe i wybieraj tylko te, które najlepiej działają.
Tagi pozwolą Ci grupować kontakty według aktywności, które robili. Dzięki temu automatycznie będziesz mógł kierować treści dopasowane do zainteresowań.



Bądź na bieżąco
Mierz konwersję
Twórz segmenty
Bądź zawsze powiadamiany gdy kontakt wykona wybraną przez Ciebie akcje lub ustaw powiadomienia dla Twoich handlowców aby kierowali swoje działania do najbardziej zaangażowanych kontaktów.
Dokładne mierzenie konwersji pomoże Ci sprawdzić, które Twoje działania sprawdzają się najlepiej.
Tworzenie segmentów umożliwi Ci podzielenie kontaktów według ich aktywności na Twoich stronach.

Wysyłaj dokładnie to, co klient
chce zobaczyć w danym momencie
Co się wydarzy gdy zechcesz wysłać inne wiadomości do innych odbiorców? Segmentacja i dynamiczna treść ułatwi Ci spersonalizowanie wiadomości i wysłanie jej do właściwej osoby.
Automatyczne raporty dla zespołu sprzedażowego
Powiadom swoich handlowców (lub sam zdobądź taką informację) kiedy pojawia się nowa osoba, która jest zainteresowana Twoimi produktami. Wszystko oczywiście automatycznie.

Upsell i cross-sell bazowany
na poprzednich zakupach
Co może się wydarzyć po zakupach w Twoim sklepie? Cokolwiek zechcesz! Zbierając dane o konwersjach w Twoim sklepie możesz kierować dodatkowe oferty tylko do osób, które kupiły konkretne produkty.

Zarządzaj w wygodny sposób
wszystkimi swoimi sekwencjami
Obserwuj wszystkie swoje automatyzacje z lotu ptaka.
Patrząc na nie w ten sposób, łatwo będzie Ci się w nich połapać
oraz sprawdzić przepływ użytkowników między nimi.
