Na podany adres email wysłaliśmy dane do logowania.
Co dzięki Active Campaign?
1. Uzyskasz więcej pieniędzy z każdego kontaktu w bazie adresowej Twojej firmy
2. Przestaniesz tracić okazje sprzedażowe
3. Przestaniesz marnować czas na powtarzające się czynności i procesy
4. Skontrolujesz proces sprzedaży i marketingu
5. Przestaniesz tracić czas na klientów, którzy nie kupują
6. Wyłowisz najlepsze okazje sprzedażowe
7. Namierzysz najbardziej dochodowych klientów
8. Zwiększysz procent zamkniętych transakcji
9. Przeprowadzisz kampanie na autopilocie
10. Zwiększysz wartość klienta
11. Usprawnisz działania zespołu sprzedażowego
12. Skrócisz czas potrzebny na obsługę klienta
13. Wyeliminujesz błędy ludzkie i utrzymasz jakość procesu na tym samym poziomie
14. Spędzisz czas z najbardziej dochodowymi klientami
15. Podzielisz klientów na oddzielne segmenty i sprawdzisz, że będą kupować więcej przez spersonalizowane oferty
16. Skontrolujesz aktywność każdego sprzedawcy w czasie rzeczywistym
Dlaczego Active Campaign?
ActiveCampaign jest liderem e-mail marketingu w 2020 (wg G2),
TOP 5 jeśli chodzi o CRM oraz jest NR #1 jeśli chodzi o kategorię “Automated Customer Experience”. Dodatkowo warto wiedzieć, że pod koniec poprzedniego roku firma otrzymała rundę 100 MLN $ finansowania na rozwój machine-learningu i kolejnych usług wspierających personalizację.
Dlaczego my?
Posiadamy wyspecjalizowany zespół w obszarze digital skupiający się na automatyzacjach, e-mail marketingu i integracji (popularnie nazywaną ostatnio “Orkiestracją”) wielu kanałów komunikacji w jednym miejscu. Dodatkowo Flowmakers Digital jest częścią grupy FlowEnterprise która posiada również agencję video i animacji co pozwala nam wspierać klientów w kompleksowym tworzeniu i dostarczaniu treści do klientów.
Dlaczego Teraz?
Badania pokazują, że już 48% firm działających w branży B2B wdraża lub planuje wdrożyć marketing automation. To świetna okazja aby z jednej strony zyskać przewagę operacyjną nad konkurencją – z drugiej ostatni dzwonek aby nie zostać z tyłu i nie utonąć w “ręcznym” zarządzaniu procesami które Twoi konkurenci już dawno zautomatyzowali.











