Nasze wsparcie przeznaczone jest dla osób i firm:
– korzystających z ActiveCampaign, którzy chętnie skorzystają z polskiego wsparcia ze względu na polski język aplikacji i polski supportu.
– nowych użytkowników, chcących używać ActiveCampaign i od początku mieć polskie wsparcie.
Otrzymujesz narzędzie oraz komunikacja z nami jest w języku polskim dzięki temu szybko i sprawnie z nami porozmawiasz
Ponieważ pracujemy w polskiej strefie czasowej, jesteśmy dostępni, kiedy pracujesz
W pilnych lub awaryjnych sytuacjach masz możliwość szybkiego kontaktu i pomocy
Skorzystasz z naszego doświadczenie, ponieważ bardzo dobrze znamy polski rynek on-line oraz światowe trendy.
Otrzymasz pomoc ekspertów, ponieważ na co dzień każdy z nas używa i znamy doskonale AC. Zrobiliśmy ponad 800 automatyzacji i kilkadziesiąt wdrożeń systemów do automatyzacji marketingu.
Przygotowaliśmy kilkadziesiąt artykułów w języku polskim z omówieniem najważniejszych i najbardziej przydatnych funkcji w ActiveCampaign. Wszystkie oddajemy w Twoje ręce zupełnie bezpłatnie.
Mamy interdyscyplinarny zespół, który będzie mógł wykonać dla Ciebie indywidualne wdrożenia - sekwencji automatyzacji, integracji z innymi systemami, przeprowadzić audyt Twojego dotychczasowego wykorzystania ActiveCampaign itd. Mamy za sobą kilkadziesiąt realizacji więc jesteś w dobrym miejscu.
Interesujemy się, tym co ActiveCampaign wprowadza na bieżąco za Ciebie, będziemy Cię informować o najważniejszych zmianach, które będziesz mógł wykorzystywać w ramach swojego konta.
Jesteśmy oficjalnym resellerem Platinum ActiveCampaign, co oznacza, że możemy wziąć pod opiekę Twoje konto, nawet jeśli jesteś już aktywnym użytkownikiem. Taka migracja nie wpłynie w żadnym stopniu na działanie Twojego konta ani na jego zawartość (kontakty, listy, automatyzacje, dostarczalność itd.) – z perspektywy konta zmiana będzie niewidoczna.
Od 2016 roku obsłużyliśmy ponad 450 polskich klientów.
Przejście jest proste i łatwe.
Trwa zwykle 1 dzień. Po swojej stronie nic nie odczujesz. Zmienia się to, że my dokonujemy zmiany pakietów oraz rozliczenia są prowadzone przez nas.
Wypełnij poniższy formularz, dzięki temu będziemy mogli wysłać zgłoszenie do ActiveCampaign z prośbą o przełączenie opiekuna Twojego konta.
Wyślemy prośbę i załączymy Twój adres e-mail do korespondencji, następnie poprosimy Cię o odpowiedź na wiadomość e-mail do ActiveCampaign i do nas z potwierdzeniem chęci przejścia – wystarczy krótka odpowiedź na zasadzie “I confirm”.
Następnie czekamy na potwierdzenie migracji od ActiveCampaign, a po udanym procesie wyślemy Ci wszystkie informacje, gdzie znajdziesz najważniejsze rzeczy – materiały edukacyjne, kontakt do nas itd.
Zaangażowanie w sprawy klientów to nasza wizytówka, jesteśmy dostępni dla Ciebie nie tylko podczas wdrożeń ale czuwamy również kiedy prowadzisz kampanie i webinary.
Zacząłem współpracować z Flowmakers przez przypadek. Nie miałem pojęcia, że ActiveCampaign ma polski support. Gdy się dowiedziałem natychmiast poprosiłem Maćka o pomoc. Współpracujemy ponad rok. Jestem tak bardzo zadowolony, że rekomenduję każdemu współpracę z Flowmakers. Lubię, gdy firma troszczy się o klientów. A Flomakers to robi 🙂
Wraz z rozwojem nowych projektów przed LiczySieWynik.pl stanęły nowe wyzwania. Wyzwania na tyle nowe, że poprzedni system mailingowy, z którego korzystałe nie był w stanie sobie z nimi poradzić. System Active Campaign polecało mi kilku znajomych i było dla mnie miłym zaskoczeniem informacja o tym, że system ma polskiego resellera. Tak zaczęła się moja znajomość z Michałem Dunowskim, który wprowadził nas w meandry systemu. Doskonale nam się współpracuje, Michał pomaga nam z każdą „zagwozdką”. Bardzo polecam 🙂
Z Michałem Dunowskim współpracowaliśmy podczas wdrażania kilkudziesięciu projektów z zakresu automatyzacji marketingu przy wykorzystaniu narzędzia Active Campaign. Michał wraz z zespołem łączą kompetencję zarządzania projektami, ekspercką wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży i psychologii. Gorąco rekomenduję współpracę
Kiedy myślę o przemyślanej i skutecznej e-komunikacji z klientem natychmiast wyobrażam sobie coś w rodzaju rozbudowanego panelu z cała masą różnych przycisków. Każdy z nich to jakaś możliwość, pod warunkiem że zostanie wciśnięty w odpowiedniej chwili i z dedykacją dla odpowiedniego obiorcy. Maciek, ze swoim naturalnym spokojem wyławia to co ważne dla jego klienta, a potem komponuje melodię idealnie wpasowaną w preferowane: rytm, styl, tonację i przebieg w czasie. Przy tym wszystkim potrafi słuchać i co najważniejsze.
Jeszcze dwa miesiące temu nie miałam zielonego pojęcia co to automatyzacja marketingu, a teraz dzięki Michałowi i Maćkowi sama tworzę automatyzację do swoich produktów, lejki i kampanie co finalnie ma ogromny wpływ na rozwój mojej firmy. Flow Makers Digital to profesjonalizm, skupienie na potrzebach klienta oraz cierpliwość, dlatego serdecznie polecam współpracę!
Mało kto wie tyle o systemie reklamowym Facebooka co Maciej. Ma potężną wiedzę, spore doświadczenie przy kampaniach i przede wszystkim przy swojej wąskiej specjalizacji, rozumie jak działa marketing. To skarb dla firmy, która chce pozyskiwać leady w sieci. Potrafi testować, analizować i dobierać parametry reklam tak, że cena reklamy spada do granic możliwości. A i najważniejsze .. jednym z moich zdolniejszych padawanów ciemnej strony Facebooka.
– Realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej klienta dzięki
wdrożeniu systemu automatyzacji, Celem jest zwiększenie konwersji oraz uwolnienie czasu ręcznie wykonywanych zadań.
– Warsztaty dla klientów podczas których szkolimy i wdrażamy
system wspólnie. Efektem jest wdrożony system oraz opanowane
przez klienta umiejętności obsługi ActiveCampaign w stopniu średnio-zaawansowanym. Maksymalnie skracamy czas płynnego poruszania się w narzędziu. Zdradzamy sztuczki jak sprawnie
pracować.
– Jeżeli masz już ActiveCampaign, to przeprowadzimy audyt Twojego konta. Damy Ci zalecenia jak funkcje i rozwiązania ActiveCampaign możesz skuteczniej wykorzystać na swojej stronie, uporządkować i usprawnić pracę i więcej zarabiać w sposób automatyczny.
Usługi dodatkowe nie są konieczne, aby skorzystać z supportu.
Po potwierdzeniu zapisu na rozmowę, w ciągu 24 godzin nasz konsultant zadzwoni do Ciebie aby dowiedzieć się co sprzedajesz, w jakiej branży i jakiej pomocy potrzebujesz najbardziej.
Dzięki tej rozmowie dowiemy się czy realnie możemy Ci pomóc i czy nasze rozwiązania automatyzacji marketingu i sprzedaży sprawdzą się u Ciebie.