Uruchomienie systemu ActiveCampaign wymaga ustawienia oraz dodania automatyzacji, które od samego początku pomagają w prowadzeniu e-mail marketingu i zarządzaniu bazą kontaktów.
Ten pakiet przeznaczony jest dla firm i osób, które nie chcą samodzielnie ustawiać narzędzia lub zależy im na czasie, aby szybko wystartować. Pomaga też osobom, które “nie są techniczne”, ale potrzebują używać ActiveCampaign na co dzień.
Zadbanie o RODO, aby używanie nowego narzędzia było zgodne z jego zasadami oraz dawało bezpieczeństwo biznesowi.
Zadbanie o dostarczalność wiadomości, czyli techniczne ustawienie autoryzacji dla domeny. Ustawienie responsywnego i eleganckiego szablonu wiadomości mailowych. Dzięki temu wiadomości wyświetlają się właściwie na różnych urządzeniach i są zgodne z brandingiem marki.
Zadbanie o jakość bazy adresowej – czyli informacje o aktywności klientów, dzięki którym nieaktywni klienci automatycznie będą usuwani z konta i pozostaną na nim tylko osoby zaangażowane.
• Ustawimy Twoje konta, aby do samego początku użytkownik wiedział od
kogo, otrzymał wiadomość i jaki podmiot zarządza jego danymi
osobowymi.
• Ustawimy możliwość wypisania się z listy adresowej, ale zastosujemy
specjalną formułę, która zmniejsza ilość takich czynności.
• Członkom zespołu nadamy uprawnienie do zasobów, których potrzebują.
Np. Dział sprzedaży nie potrzebuje dostępu do wysyłki kampanii mailowych.
• ActiveCampaign daje możliwość monitorowania aktywności użytkownika na stronie www oraz podczas odbierania i czytania wiadomości e-mail. Ustawimy to dla Ciebie.
• Prześlemy zapisy, które dodasz na stronie polityki prywatności. Zawierają
informacje o korzystaniu z ActiveCampaign i współpracy z nami.
• Podpiszemy między nami umowę o przetwarzaniu danych.
• Ustawimy parametry SPF, DKIM, DMARC dla autoryzacji domeny. Są to techniczne elementy, które wpływają na dostarczalność wiadomości do skrzynek odbiorców.
• Ustawimy adres do wysyłek mailowych i dodamy domeny do białej listy. Z adresów w tych domenach będziesz mógł wysyłać wiadomości.
• Zbudujemy elegancki szablon wiadomości e-mail, który będzie wyświetlał się prawidłowo na każdym urządzeniu.
• Damy Ci instrukcję jak prawidłowo “rozgrzać” nową domenę dla wysyłek mailowych.
• Ustawimy dwie automatyzacje, które od pierwszego dnia będą oznaczały osoby zaangażowane, mało zaangażowane i niezaangażowane w twoje działania marketingowe. Automatyzację te działają w czasie rzeczywistym.
• Ustawimy parametr, który pokaże Ci datę ostatniej aktywności klienta.
• Wdrożymy automatyzację, która będzie odzyskiwała nieaktywne kontakty.
Celem jest zaangażowanie ich, a jeżeli to się nie stanie to usunięcie z bazy adresowej. Lepsza jakość bazy oznacza lepszą dostarczalność.
• Pokażemy Ci narzędzia, dzięki którym sprawdzisz, czy wiadomości nie wpadną do spamu.
Wdrożenie całego pakietu wg. opisu powyżej kosztuje 990 PLN netto. Trwa do 3 dni roboczych od otrzymania potrzebnych materiałów i informacji oraz od opłacenia faktury.
Po potwierdzeniu zapisu na rozmowę, w ciągu 24 godzin nasz konsultant zadzwoni do Ciebie aby dowiedzieć się co sprzedajesz, w jakiej branży i jakiej pomocy potrzebujesz najbardziej.
Dzięki tej rozmowie dowiemy się czy realnie możemy Ci pomóc i czy nasze rozwiązania automatyzacji marketingu i sprzedaży sprawdzą się u Ciebie.