Problemem wielu firm jest to, że potrzebują automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży, ale nie wiedzą, jakie są możliwości (o tym mówimy w naszym podcaście), nie mają wiedzy jak to zrobić i nie mają czasu, aby wprowadzić takie rozwiązania. Paradoks polega na tym, że nie mają czasu, bo nie mają automatyzacji. Jak przerwać tę pętlę?
Oszczędność czasu uzyskana w tych miejscach procesów sprzedażowych i marketingowych, które są powtarzalne, które powinny działać cały czas, non-stop. Takich, które wspomogą pracę zespołu i ją usprawnią. Nadal wiele czynności jest robionych “ręcznie”, a można je zautomatyzować.
Oszczędzisz dzięki temu wiele czasu i pomyłek.
Zdobycie potrzebnych informacji o klientach, ich zainteresowaniach i aktywności oraz podział na grupy (segmenty) da Ci możliwość dostosowania właściwej komunikacji oraz pozwoli wysyłać ją we właściwym dla nich czasie.
Na co dzień z powodu braku czasu i wiedzy nawet marketerzy z racji wielu obszarów do zarządzania i ekspertyzy nie są specjalistami od marketing automation, a tym bardziej managerowie, dyrektorzy czy właściciele firm.
Przygotujemy dla Ciebie takie modele, które sprawdzą się w twojej branży oraz rodzaju biznesu, jaki prowadzisz (B2C, B2B, e-commerce).
Zaczynamy od działań, które mogą i muszą być wprowadzone jak najszybciej. Takie, które przyniosą najwięcej korzyści. Potem kolejno dołożymy następne rozwiązania, a na koniec dodamy detale i szczegóły, które poprawią działanie całego systemu.
W czasie współpracy pojawią się również nowe pomysły, ponieważ my lepiej poznamy Twój biznes, a Ty lepiej poznasz możliwości MA.
Jest to model, który minimalnie angażuje Cię czasowo. Jesteś potrzebny na początku, kiedy opracowujemy plan wdrożenia i zakres oraz by przekazać nam niezbędne materiały. Otrzymasz od nas listę rzeczy, których potrzebujemy.
Kolejne spotkania są robocze i będą odbywał się po wdrożeniu znaczących obszarów lub kiedy będzie potrzeba podjąć decyzje z Twojej strony. Spotkania umawiamy na bieżąco z kilkudniowym wyprzedzeniem. Widzimy się wtedy on-line z wykorzystaniem Google Meet lub Zoom.
Spotykamy się, aby lepiej poznać Twój biznes, produkty, aby przygotować plan działania.
Wykonamy audyt dla stron, sklepu i innych miejsc, które będą miały styczność z automatyzacjami, aby zagłębić się w szczegóły. Dokładnie poznamy co i jak działa oraz przygotujemy listę rzeczy do zrobienia.
Rozrysujemy schematy automatyzacji i ułożymy je w lejki marketingowe i sprzedażowe. Wypiszemy zakres oraz wszystkie niezbędne działania. Zaplanujemy ich kolejność i czas wdrożenia.
Ustawimy schemat automatyzacji na Twoim koncie. Na tym etapie będziemy spotykać się na sesjach roboczych co tydzień lub co 2 tygodnie.
W formie video screencast omówmy system dla Ciebie, abyś go znał, rozumiał i wiedział, jak możesz rozwijać dalej.
Umów się na rozmowę z naszym doradcą, abyśmy bliżej poznali Twoją firmą i biznes, jaki prowadzisz. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie Ci pomóc, ponieważ tylko w takim wypadku podejmiemy współpracę.
Jeżeli tak to określimy zakres wdrożenia i dokładną wyceną. Następnie podpisujemy umowę. Tutaj może pobrać wzór umowy oraz dodatkowych dokumentów. (link – zastanawiać się czy to dawać, czy wzór umowy jest tajny czy i tak każdy go może sobie załatwić)
Razem z umową otrzymasz fakturę. Po opłaceniu prześlemy listę rzeczy do przygotowania i umówimy termin pierwszego spotkania.
Czas realizacji wynosi od 2 do 6 miesięcy. Dokładny czas podamy na etapie określania zakresu oraz materiałów, jakich potrzebujemy od Ciebie.
Jeżeli z jakichś powodów potrzebujesz wdrożenia w krótszym czasie, to przy kontakcie z nami powiedz nam po tym. Zobaczymy, co da się zrobić.
Pamiętaj tylko, że przygotowanie niektórych materiałów będziemy potrzebowali do Ciebie.
Wdrożenia tego typu kosztują od 9600 PLN netto. Z naszych doświadczeń 80% realizacji mieści się w tej kwocie. Jeżeli w czasie pierwszych rozmów zakres będzie szerszy, to przygotujemy dla Ciebie wycenę indywidualną i wyjaśnimy, z czego ona wynika
Umowa jest do pobrania na tej stronie. Możesz się z nią zapoznać wcześniej. Zawiera standardowe zapisy i inny kliencie uważają, że jest win-win.
Tak wzór naszego NDA znajduje się na tej stronie. Również możesz zapoznać się z nim wcześniej.
Jest konieczne podpisanie umowy RODO/GDPR, ponieważ jako operator narzędzia i prowadzący warsztat będziemy mieli dostęp do danych osobowych. Nasi prawnicy przygotowali taką umowę, która zabezpiecza Twoje interesy. Jest to umowa powierzenia danych nam oraz pod powierzenia danych do ActiveCampaign. Wzór umowy możesz pobrać tutaj. Otrzymasz również zapis, który możesz wstawić w swojej polityce prywatności, który poinformuje Twoich odbiorców, jak są zarządzane dane.
Przed pierwszym spotkaniem otrzymasz listę rzeczy do przygotowania. Na jej podstawie określisz czas, w jakim uda Ci się te dane zebrać i kiedy będzie możliwe odbycie spotkania.
Na koniec wdrożenia otrzymasz nagranie, w którym będzie omówione całe wdrożenie.
Pierwsze spotkanie możemy umówić do 7 dni od podpisania umowy i wpłaty.
Po potwierdzeniu zapisu na rozmowę, w ciągu 24 godzin nasz konsultant zadzwoni do Ciebie aby dowiedzieć się co sprzedajesz, w jakiej branży i jakiej pomocy potrzebujesz najbardziej.
Dzięki tej rozmowie dowiemy się czy realnie możemy Ci pomóc i czy nasze rozwiązania automatyzacji marketingu i sprzedaży sprawdzą się u Ciebie.