Dołącz do programu partnerskiego Flowmakers i ActiveCampaign?
Rozwijaj swój biznes z programem partnerskim ActiveCampaign, zarabiając 20-30% powtarzalnej prowizji.
Wszystko, co musisz zrobić, to zarejestrować się, aby otrzymać unikalny link oraz kody rabatowe.
Możesz zacząć kierować swoich zwolenników do najlepszej platformy automatyzacji doświadczeń klienta już dziś.
W 2022 roku otrzymaliśmy najwyższy status partnera Platinium ActiveCampaign
Należymy do Advisory Board, czyli 20 partnerów z całego świata, którzy pomagają rozwijać ActiveCampaign.
Należymy do 5 najlepszych partnerów na rynku EMEA ( Europa, Afryka i Azja mniejsza).
Uczestniczymy również w programie developerskim, który rozwija ActiveCampaign od strony technicznej.
Dlaczego ActiveCampaign
ActiveCampaign Customer Experience Automation pomaga ponad 180 000 firm w 170 krajach generować więcej leadów i sprzedaży.
Ponad 70% klientów ActiveCampaign korzysta z ponad 800 integracji, w tym Shopify, Square, Facebook, Eventbrite i Salesforce i wiele innych.
ActiveCampaign znalazł się w TOP3 narzędzi 2022 w kategorii Marketing Automation i CRM All-In-One na portalu G2.com.
Warunki współpracy
Partner otrzymuje 20% od każdej opłaconej faktury za konto ActiveCampaign.
W przypadku polecenia 10 klientów wartość prowizji zwiększa się do 30%.
Partner może ze swojej prowizji udzielić rabat dla klienta. np. 10% rabatu dla klienta Partnera daje 10% prowizji dla Partnera.
Dla Partnera przygotowany jest link partnerski do strony zapisu lub/i kody rabatowe. Dzięki parametrowi w linku i/lub koszach będziemy mieli informację, który Partner polecił klienta.
Rozliczenie prowizji następuje w okresach kwartalnych na podstawie faktury.
Jeżeli Partner korzysta z konta ActiveCampaign na własne potrzeby, prowizja w pierwszej kolejności jest wykorzystana na opłacenie konta.
Umów się na konsultację
Dzięki tej rozmowie dowiemy się czy realnie możemy Ci pomóc i czy nasze rozwiązania automatyzacji marketingu i sprzedaży sprawdzą się u Ciebie.
Otrzymasz wskazówki i pomysły jakie automatyzacje możesz wprowadzić do biznesu.
Przed rozmową zastanów się na czym najbardziej Ci zależy.
Po wysłaniu zgłoszenia wyświetli Ci się strona z kilkoma pytaniami, które pomogę Tobie i nam przygotować się do rozmowy. Zaznacz odpowiedzi. Zajmie to ok. 45 sekud.